mÄndag 6 september 2021

Full fart! đŸŸ

Det Ă€r sĂ„dan full fart med en valp i huset att jag glömt att uppdatera hur det gĂ„r för lilla Ikka. 
Efter hennes födelse sĂ„ ökade hon inte i vikt som hon skulle sĂ„ vi fick stödmata med ersĂ€ttning och sedan fick vi sprutor av veterinĂ€ren för att sĂ€tta igĂ„ng Xtras mjölkproduktion. 👌
Efter det gick hon sakta med sĂ€kert upp i vikt igen. đŸŸ Men hon var en bestĂ€md liten dam redan dĂ„, ville hon inte Ă€ta var det igen idĂ© att ens försöka. đŸ€ŁđŸŸ
Eftersom hon var enda valpen har hon varit med överallt hela tiden i huset osv. Hon fick flytta hem till mig vid 9 veckors Ă„lder och sĂ„ fort jag var tillbaka pĂ„ jobbet sĂ„ fick hon vara hos farmor och farfar. 
Men nu jobbar sambon skift och jag 7-16 sĂ„ nu behöver hon bara vara hos farmor och farfar en vecka i mĂ„naden. 👌 Men kan ju sĂ€ga att hon protesterar ordentligt nĂ€r hon inte fĂ„r Ă„ka dit. đŸ€Ł Biter sönder sin madrass osv. đŸ€Ł
I övrigt Ă€r det full fart med henne, nu ikvĂ€ll gick jag ett kortare spĂ„r med henne för att trötta ur hennes hjĂ€rna lite eftersom hon varit överjĂ€vlig mot Pejla de senaste timmarna. đŸ€ŁđŸŸ
Det Ă€r ju tur hon Ă€r fotogenisk i alla fall. đŸ€ŁđŸŸđŸ“žđŸ‘Œ

Leka med bollen Ă€r det bĂ€sta. đŸŸđŸ‘Œ

Leksaker Ă€r det bĂ€sta som finns. đŸŸđŸ‘ŒđŸ€Ł

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar